Amerika: Hoe zit het nu? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sandra Grootjans - WaarBenJij.nu Amerika: Hoe zit het nu? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Sandra Grootjans - WaarBenJij.nu

Amerika: Hoe zit het nu?

Blijf op de hoogte en volg Sandra

02 September 2015 | Nederland, Leiden

Het is inmiddels zo’n 8 maanden geleden dat ik terug ben gekomen van mijn stage bij Disney World. Voelt het nou aan alsof het al járen geleden is? - Ja en nee. Aan de ene kant kan ik niet geloven dat het al meer dan een jaar geleden is dat ik daar heen ben gegaan en voelt de aankomst in Orlando nog als de dag van gisteren. Aan de andere kant heb ik in de afgelopen 8 maanden zoveel leuke dingen meegemaakt. Eén ding is in ieder geval zeker; het was een prachtige ervaring waar ik veel aan heb gehad. Ik heb wel eens momenten dat ik mijn tijd daar erg miste, maar dat is niet helemaal vanwege Disney World zelf. Je mist de mensen die je hebt leren kennen, de vreemde taal (met de bijbehorende taalbarrières die ongelooflijk awkward en grappig kunnen zijn) en de activiteiten, waarbij je bijna elke keer dat je erop uit gaat iets nieuws meemaakt.

Momenteel zit ik in de trein naar het westen van ons landje, onder andere om weer even met Eline af te spreken én omdat ik morgen weer naar Amerika vertrek voor een maand. Ik hoor je al denken: Alweer? – Ja alweer, en daar heb ik een aantal redenen voor. De vorige keer dat ik naar Amerika ben geweest (eind februari) ben ik geweest omdat ik een ongelooflijk goedkope vlucht tegenkwam en ik Amerika nooit echt voor mezelf had kunnen afsluiten. In februari heb ik bij vrienden van Disney gelogeerd en heb echt een leuke 1-1,5 week gehad, maar helaas hebben we toen niet mega veel kunnen doen vanwege de kou (gevoelstemperatuur van -23°C in New York City) en omdat de wegen op sommige dagen te glad waren. Daarom ga ik nu een maand weg; zodat ik genoeg tijd heb om alles te doen wat wij nog op ons lijstje hadden staan én vanwege de bruiloft van mijn Disney-collega Liz! Mijn reis begint dan ook bij Liz, in Texas. Na een week vlieg ik naar Virginia en vanuit daar reis ik nog naar bijvoorbeeld New York. Er zijn weinig concrete plannen, dus het is voornamelijk nog een verrassing wat ik allemaal ga meemaken.

Per oktober ben ik weer terug in Nederland. Dan heb ik nog een maand om te werken en in november ga ik weer terug naar Tilburg voor het laatste jaar van mijn opleiding. Het kostte me weinig moeite om vrij te regelen voor school en mijn beide baantjes, wat de keus om deze reis te gaan maken ook een stuk makkelijker maakte. Het is wel jammer om alweer mijn familie, vrienden en collega’s te moeten missen, maar het zien van mijn Amerikaanse vrienden en de vooruitzichten maken veel goed

  • 07 September 2015 - 09:48

    Annelieke De Graaf:

    Hahah sis! Jij hebt wel echt heel veel verteld aan je familie en vrienden in Holland toen we in Amerika zaten vorig jaar! Je vat 6 maanden Disney toch wel heel kort samen. Knap van je! :D
    Voor nu zeg ik... ENJOY!! Ik was graag met je meegeweest, maar we gaan nog wel samen op reis one time! Veel plezier en doe ze de groetjes daar!

    Liefs, your older sis, Annelieke

  • 08 September 2015 - 04:50

    Sandra Grootjans:

    Hey sis! Hahaha de meesten hebben mijn verhalen wel gehoord, en ik wou niet weer een bericht van 5 pagina's plaatsen.
    Heel erg bedankt in ieder geval :D. En ik kijk al uit naar die reis! Groetjes zal ik doen. Ook groetjes van mij daar hè! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Hoi allemaal! Ik ben Sandra, 19 jaar oud, kom uit Assen, maar woon nu in Tilburg. Daar studeer ik Communicatie International Event, Music & Entertainment Studies (oftewel: CO IEMES). In het 3e jaar van de opleiding moet je een half jaar stage lopen en voor mij is dat al bijna: in juli ga ik een half jaar naar DISNEY WORLD, ORLANDO, FL! Op mijn blog houd ik jullie uiteraard op de hoogte van mijn avontuur bij Disney. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Veel liefs, Sandra

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 6054

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 01 Oktober 2015

Amerika

15 Juli 2014 - 07 Januari 2015

Disney World, Orlando, FL

Landen bezocht: