Deel 2: Vista Way - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Grootjans - WaarBenJij.nu Deel 2: Vista Way - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Grootjans - WaarBenJij.nu

Deel 2: Vista Way

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Op dinsdag 15 juli begon ons avontuur bij Disney echt: om 12 uur moesten we aanwezig zijn bij Vista Way: één van de 4 appartementencomplexen waar we wonen. Hier kregen we te horen waar we kwamen te wonen. Ik zit in Vista Way appartement 3904, waar we wonen met 6 meiden: iemand uit Nieuw-Zeeland, iemand uit Australië, een meisje uit Argentinië (wie al een tijdje in Amerika woont) en 2 Chinezen. Ik heb één van de meiden nog niet echt gesproken (na 2 weken samenwonen!), maar in principe is iedereen wel leuk en gezellig!

De dagen erna stonden in het teken van papierwerk en het hoe & wat bij Disney. Hier werd voornamelijk verteld over de regels en veiligheid van de appartementencomplexen omdat zeker veiligheid op nummer 1 staat bij heel Disney. Dit zie je ook heel erg terug in de parken trouwens! Het was geen top-week, maar het moest toch allemaal gebeuren. We kregen er informatie over CMU (onze university), Walt Disney, veiligheidsregels, de appartementencomplexen etc etc. Ook kreeg ik deze week te horen wat mijn rol (functie) zou worden:
Park Greeter bij ANIMAL KINGDOM!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Hoi allemaal! Ik ben Sandra, 19 jaar oud, kom uit Assen, maar woon nu in Tilburg. Daar studeer ik Communicatie International Event, Music & Entertainment Studies (oftewel: CO IEMES). In het 3e jaar van de opleiding moet je een half jaar stage lopen en voor mij is dat al bijna: in juli ga ik een half jaar naar DISNEY WORLD, ORLANDO, FL! Op mijn blog houd ik jullie uiteraard op de hoogte van mijn avontuur bij Disney. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Veel liefs, Sandra

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6039

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 01 Oktober 2015

Amerika

15 Juli 2014 - 07 Januari 2015

Disney World, Orlando, FL

Landen bezocht: