Deel 1: Aankomst in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Grootjans - WaarBenJij.nu Deel 1: Aankomst in Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sandra Grootjans - WaarBenJij.nu

Deel 1: Aankomst in Orlando

Blijf op de hoogte en volg Sandra

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Wauw, ik ben alweer 2 weken in The States! De tijd gaat echt snel: voor mijn gevoel is dit nog steeds de eerste week hier, ondanks dat er al zoveel is gebeurd.
Dit is mijn eerste bericht sinds ik in Amerika zit en omdat het zó veel is wat ik te vertellen heb, heb ik het bericht van vandaag in verschillende stukken ingedeeld.

2 weken geleden vertrokken we op maandagochtend 14 juli vanaf Schiphol naar Orlando. De vlucht duurde erg lang, maar was verder prima. Rond 8 uur ’s avonds Amerikaanse tijd kwamen Lucinda, Thijs, Annelieke en ik aan bij hotel Holiday Inn – Lake Buena Vista wat echt een aanrader is. Bij aankomst zijn we vrijwel meteen op bed neergeploft om te gaan slapen, om vervolgens om half 7 ’s ochtends alweer wakker te worden (op dat moment was het 1 uur ’s middags in Nederland). Annelieke lag naast me al een paar uur zich te vermaken met haar iPod omdat er niks anders te doen was.. Of toch wel? Jawel, het zwembad opent om 7 uur! Dus we zijn uit bed gegaan om een frisse duik te nemen om 7 uur ’s ochtends! Na een poosje sloot ook Thijs zich bij ons aan in de hot tub. Uiteraard waren de Amerikanen nog aan het slapen op dat moment, dus dat was fijn wakker worden. Na ons hotelbezoek was het tijd om naar Disney te gaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Hoi allemaal! Ik ben Sandra, 19 jaar oud, kom uit Assen, maar woon nu in Tilburg. Daar studeer ik Communicatie International Event, Music & Entertainment Studies (oftewel: CO IEMES). In het 3e jaar van de opleiding moet je een half jaar stage lopen en voor mij is dat al bijna: in juli ga ik een half jaar naar DISNEY WORLD, ORLANDO, FL! Op mijn blog houd ik jullie uiteraard op de hoogte van mijn avontuur bij Disney. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Veel liefs, Sandra

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 6035

Voorgaande reizen:

03 September 2015 - 01 Oktober 2015

Amerika

15 Juli 2014 - 07 Januari 2015

Disney World, Orlando, FL

Landen bezocht: